Kata-kata Aluan

GURU-GURU SMK GEMAS TAHUN 2011

Selasa, Disember 27, 2011

Perubahan Tahun 2012

Salam untuk semua...

Kehadiran 2012 ternyata menuntut perubahan. Pertama sekali, selamat mendaftar untuk murid-murid yang bakal meneruskan pengajian di Tingkatan 1 di SMK Gemas. Selamat menjadi warga SMK Gemas.

Kepada murid-murid yang merupakan calon-calon peperiksaan PMR 2012, tanggungjawab dibahu anda untuk meneruskan kecemerlangan yang telah dicapai oleh rakan-rakan anda calon-calon PMR 2011. Cabaran untuk anda sebenarnya membuktikan bahawa anda akan cuba mendapatkan keputusan yang terbaik. Bukan semata-mata untuk sekolah, tetapi untuk diri anda sendiri!

Begitu juga untuk calon-calon SPM 2012, selamat menempuh tahun ini dengan azam yang jitu dan semangat yang membara. Inilah tahunnya untuk anda lakukan sesuatu untuk masa depan anda yang masih panjang. Jangan biarkan setahun ini menjejaskan masa depan anda. Tanamkan tekad untuk mendapatkan keputusan terbaik dalam SPM dan sekaligus berjaya menempatkan diri di IPTA/IPTS dalam mahupun luar negara, mengejar cita-cita yang anda idamkan.

Di sini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat tinggal untuk semua. Blog ini akan diuruskan oleh pentadbiran baru atas sebab perpindahan. Maaf atas segala salah silap...

Assalamualaikum... Semoga Berjaya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan